onsdag 27 augusti 2008

Magnus Betnér kommer ut


Bland andra Aftonbladet rapporterar att komikern Magnus Betnér kommer ut i det nya numret av QX. Det är väl inte så mycket att yvas över kan man tycka. Att kändisar kommer ut till höger och vänster börjar bli vardagsmat.

Men jag gillar Magnus. Framför allt för att det inte verkar vara någon stor grej för honom överhuvudtaget. Han har inte ens varit med en kille. Han bara vet att det är så. "Det är mest en tillfällighet att jag bara har legat med tjejer. Jag är bisexuell." Och svårare än så behöver det ju faktiskt inte vara.

Sedan vet jag inte riktigt om jag håller med om nästa sak han säger. "Det tror jag de flesta människor är, om de skiter i att tänka efter". Nja du, Magnus... Jag har försökt att båda tänka och inte tänka efter. Men hur det än är så landar jag där jag gör. Fast å andra sidan. Hade jag inte haft Cristofer... Ja, man kanske aldrig ska säga aldrig ändå! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är heterosexuell!