måndag 20 september 2010

Stort tack!

T A C K ! ! ! Tack alla ni som har stötta, supportat, jobbat, facebookat, twittrat, skickat mail, sms, med mera, med mera! Alla ni som gett er röst och ert förtroende för Alliansen, Moderaterna och för mig personligen.

Jag har kört en stenhård valrörelse och jag har orkat det tack vare alla er, alla uppmuntrande mail och alla som dragit sitt strå till stacken.

Det gick bra! Moderaterna har gjort sitt bästa valresultat sedan allmän rösträtt infördes. Men det har också gått lite tveksamt. Vi har inte den klara majoritet vi önskade.

Mitt löfte är dock följande: Jag tänker jobba stenhårt i riksdagen de nästkommande fyra åren för ett bättre Sverige - ett Sverige som jobbar - ett Sverige som tar ansvar - en svensk ekonomi i ordning och reda - och framför allt, för ett friare och mer tolerant samhälle.

Än en gång tack. NU KÖR VI!

Inga kommentarer: