onsdag 2 december 2009

Jag har kapitulerat!

Jo, så är det. "Våga vägra Twitter" var länge mitt motto. Tyckte helt enkelt inte det behövdes mer snuttifiering i samhället. Jag var inte heller så jätteintresserad (och är fortfarande inte) av vad folk just nu äter till lunch, om de ser en blomma eller vad de gör på toaletten.

Och går det verkligen att få in något vettigt på 140 tecken? Ja, det återstår att se! För nu finns även jag i twitter-djungeln. För samtidigt är det ju rasande smidigt att genom ett kort meddelande tipsas om olika nyheter och få ta del av människors synpunkter, tankar och spännande funderingar. För att inte tala om interaktionen med alla andra sociala medier.

Så nu kör vi! Ha tålamod med mig, för det kommer säkert gå lite sådär i början, men övning ger färdighet. :)

Ja, just det. Kanske ska meddela mitt namn på Twitter också - oloflavesson. Logiskt, va? Följ mig genom att klicka i menyn till höger!

Inga kommentarer: