söndag 29 april 2012

Nya tider, nya sidor!

Nu är det slutbloggat. Åtminstone för ett tag framöver :)

Som jag tidigare skrivit, och som ju märkts här, så har jag sedan en tid lämnat det traditionella bloggandet. Jag tycker helt enkelt det finns tillräckligt med politiker som bloggar om allt mellan himmel och jord. Och förr var det ju så. Alla skulle ha en blogg.

Men bloggandet har utvecklats och andra kanaler har tillkommit. Själv använder jag i stor utsträckning sociala medier som Facebook och Twitter för att kommunicera med omvärlden. Jag tror helt enkelt att det är bättre att jag finns där andra människor är, än att andra ska behöva söka upp mig.

Därför kommer det inte att hända mer på http://lavesson.blogspot.com/. Istället kan du besöka min hemsida http://www.lavesson.net/. Den kommer successivt byggas ut med info om mig, möjligen en och annan längre text, och framför allt länkar till de kanaler och medier som jag medverkar i.

Du kan dock vara säker på att jag även i fortsättningen kommer dela med mig av personliga tankar och reflektioner om vad som händer i politiken och i synnerhet kring mitt riksdagsuppdrag.

Så väl mött på lavesson.net eller följ mig på Facebook och Twitter!

Inga kommentarer: